Majątek netto - 01.11.2016

Kolejny miesiąc za mną. Kolejne kwoty wpadły do portfela oszczędnościowego. Tak jak wspominałem w poprzednim podsumowaniu (możesz je przeczytaj tutaj), nie będzie liczb walutowych, a jedynie konkretne statystyki odnoszące się do stanu majątku netto.

Miesiąc uważam za dobry mimo tego, że mój pracodawca nie wypłacił mi "urlopowego". Czekam na wyrównanie w listopadzie, więc przyjdzie wraz z pensją za październik.

Skład mojego majątku netto:
  • mieszkanie
  • gotówka i depozyty bankowe (PLN, EURO)
  • srebrne monety

Zmiana majątku netto względem poprzedniego miesiąca: 7,32 %.
Zmiana majątku netto względem początku roku: 634,42 %.

Cały czas rośnie i rośnie. O to właśnie chodzi. W momencie, gdy będę realizował "flipy" to majątek znacznie szybciej będzie rósł, ale wszystko w swoim czasie.

Dodatkowo mam kilka ciekawych informacji dla Ciebie:

  • Przymierzam się do kupna mieszkania na flipa, czyli kupić, wyremontować i sprzedać z zyskiem. Od dawna mnie korci, aby zrobić coś takiego. Obecnie jestem na etapie zbierania środków finansowych. Obstawiam, że za około ~12-16 miesięcy inwestycja będzie już w trakcie. O samym sposobie pomnażania kapitału napiszę za jakiś czas.
  • Wkrótce w końcu (!) opublikuję wpis o wakacjach w Turcji.
  • Wkrótce założę fanpage bloga, więc będzie mi miło, jak go polubisz na Facebook!


Jeśli jesteś blogerem lub po prostu prowadzisz tego typu podsumowania w excelu, napisz komentarz pod tym wpisem z linkiem do swojego artykułu lub krótką notkę, co ciekawego słychać w Twoich finansach.

Wszystkiego dobrego!
Majątek netto - 01.11.2016 Majątek netto - 01.11.2016 Reviewed by Przemysław on 11/01/2016 Rating: 5

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.