3...2...1... START!


Cześć i czołem,

Witam Cię serdecznie na moim blogu Wczesna Emerytura, w którym pokażę Ci, w jaki sposób staram się dążyć do upragnionej wolności finansowej.

Do 40 na karku pozostało mi kilkanaście lat - jestem osobą z lat '90, która obecnie przebywa wraz ze swoją drugą połówką na emigracji za granicą. Tutaj pracujemy i żyjemy, a raz na kilka tygodni przyjeżdżamy do domu rodzinnego w Polsce.

Jestem zdania, że każdy jest w stanie osiągnąć wolność finansową. Mi (a raczej nam, ale ze względu na blog będę pisał w pierwszej osobie) udało się ją osiągnąć w 6%. Zarabiam pasywnie w sześciu procentach tyle, ile potrzebuję do normalnego życia w Polsce bez stresu. Stan ten obowiązuje na dzień 02.09.2016.

Oprócz etatu, zajmuję się projektami internetowymi, które realizuję dla siebie. Są to różnego rodzaju strony internetowe, które na siebie zarabiają. Dodatkowo raz na jakiś czas staram się dorabiać jako copywriter. Nie są to ogromne kwoty, ale w skali roku już zbiera się ładna suma.

Zainspirowany wieloma blogami internetowymi, postanowiłem założyć swój. Blog piszę przede wszystkim dla siebie, ponieważ chcę nauczyć się systematyczności - mam wciąż z nią problem ;-)

Interesuję się rynkiem nieruchomości, giełdą, finansami osobistymi. Z reguły jestem oszczędnym człowiekiem, który wie, co chce w życiu osiągnąć. Znam swój cel. Wiem, gdzie chcę być za 5-10 lat. Jest tylko mały problem - KAPITAŁ :-)

Na tym blogu pokażę Ci, w jaki sposób ja pomnażam swój kapitał, być może będą pojawiały się podsumowania miesięczne z majątkiem netto. Zamierzam się podzielić z Tobą swoją wiedzą dotyczącą finansów osobistych, więc jeśli jesteś zainteresowany - zapraszam do regularnego odwiedzania mojego bloga w przyszłości.

Wszystkiego dobrego.
3...2...1... START! 3...2...1... START! Reviewed by Przemysław on 9/10/2016 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.